loading...
پایگاه سرگرمی
پیشنهاد ما به شما

آرش آرش بازدید : 111 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

+++++++++++

 

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم
دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه

 

+++++++++++

 

شهین ومهین واقدس/چلوکباب هفت دست/پیچ گوشتى وانبردست/ مخلصتیم ما دربست

 

+++++++++++

 

غضنفر در یک سرقت مسلحانه آبسردکن بانک را به جای گاوصندوق دزدید!

 

+++++++++++

 

هه هه هه…

 

این اس ام اس نیست،من موبایلتم !

 

خواستم بگم خفه شدم من و از جیبت در بیار یه کم هوا بخورم !

 

+++++++++++

 

دلم قرار نداره 
راه فرار نداره
پیام دادم تانگی،،،

 

“فلانی”مرام نداره…

 

+++++++++++

 

لگدچیست؟ حرکتیست رزمی که غضنفراینا بصورت نشسته

 

و ناگهانی جهت اهلی کردن فرزند ناخلفشان به کار میبرند

 

+++++++++++

 

گریه هامو تو ندیدی
هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهد رو شکستم
که تو اس ام اس نمی دی ؟

 

+++++++++++

 

غبارازچهره نازت بگیرم که یک شب پرده ازرازت بگیرم تودردستان من یک سیب سرخی خداقسمت کندگازت بگیرم!

 

+++++++++++

 

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی…?

 

+++++++++++

 

بزرگترین حماقت انسان در زندگی, لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم
نداره…!

 

+++++++++++

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,411
  • بازدید سال : 12,636
  • بازدید کلی : 554,052
  • کدهای اختصاصی